ورزش و فعالیت جسمانی

درباره ما

    مشاور ارشد کنکور روانشناسی
    مرکز تخصصی مشاوره داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی و علوم تربیتی،معرفی بهترین منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، منابع کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، منابع کارشناسی ارشد مشاوره، منابع کارشناسی ارشد علوم تربیتی،ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی،مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد مشاوره، مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی

موضوعات

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 67
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 416

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 91
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 33
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 8
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 24
    بازدید ماه بازدید ماه : 124
    بازدید سال بازدید سال : 124
    بازدید کلی بازدید کلی : 197,749

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 54.162.227.37
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : شنبه 02 تیر 1397

خبرنامه

    براي اطلاع از جدیدترین مطالب در خبر نامه سایت عضو شوید

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

آیا ورزش در یادگیری موثر است؟

آیا ورزش در یادگیری موثر است؟


همه می دانند که حرکات بدنی برای سلامت و ظاهر انسان عالی است.اما آنچه را که بسیاری از مردم نمی دانند این است که تمرینات بدنی همچنین نیروی مغز را نیز تقویت می کند.حفظ آمادگی جسمانی برای یادگیری و حافظه حیاتی است زیرا جریان خون به سلول های مغز را بهتر می کند، تامین اکسیژن، گلوکز و سایر مواد غذایی را افزایش می دهد و عملکرد موثر مغز را حفظ می کند.تمرینات بدنی میزان اندورفین(ماده ایجاد کننده احساس سرخوشی) خون را افزایش می دهد و باعث کاهش نگرانی، افسردگی و فشار روانی می شود.هر فعالیتی که میزان تنفس و ضربان قلب را افزایش دهد، سودمند است.
هنگامی که برنامه تمرینی خود را آغاز می کنید، با ملایمت شروع کرده و به تدریج طبق پذیرش بدن خود آن را افزایش دهید.در آغاز کمی احساس ناراحتی یا درد خفیف می کنید، اما به زودی برطرف می شوند.برای تقویت سلامتی و عملکرد ذهنی، هدف شما باید این باشد که دست کم هر روز تا 30 دقیقه فعالیت جسمانی داشته باشید.در حدود 3 بار در هفته به مدت 30 دقیقه نرمش با حرکات موزون مناسب است.پیاده روی سریع شکل مطلوب تمرین نرمش است، اما آن فعالیتی که برای شما لذت بخش است را انتخاب کنید.
 

تاریخ ارسال پست: شنبه 03 خرداد 1393 ساعت: 11:55